onsdag 22 januari 2014

349. Vindkraft (1 av 365)

 

 

3 kommentarer:

  1. Ja, det var en klurig tolkning, jag hade hakat upp mig helt på vindkraftverk och sådant. Och väldigt snyggt fotograferat också. Är det gnistor som gör ljusspåren? (Först trodde jag att det var torrt gräs - en synvilla.)
    (Det är lite träligt med sån här ord/sifferverifiering innan man kan posta sin kommentar. Jag tror ärligt talat att det kan göra att du får mindre feedback.)

    SvaraRadera
  2. Ojdå. Ordverifiering är nu borta, hoppas jag, tack för påpekandet!! Visste inte om det själv...

    Japp, gnistorna gör ljusspåren!!

    SvaraRadera
  3. Fint fotat och som sagt en riktigt bra tolkning. Även jag var helt insnöad i tankar på vindkraft verk. Läckert med gnistorna som vinden drar med sig.

    SvaraRadera